Skip to content
  • جشنواره
  • حامیان
  • بازار
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • a
  • f
  • i
  • t
  • t
  • y
  • l
بانک اطلاعات کنفرانسهای داخلی و خارجی

بانک اطلاعات کنفرانسهای داخلی و خارجی

پایگاه خبری؛ تاسیس: سال 1398

  • آخرین اخبار
    • اجتماعی
    • فرهنگی
    • گفت و گو
  • کنفرانسها
    • بین المللی
    • ملی
  • فناوری
  • گالری عکس
  • ویدیو
  • یادداشت
  • Toggle search form
  • رییس سازمان جهانی هواشناسی: تهران مرکز دیپلماسی بررسی تغییرات اقلیمی بین المللی
  • برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها ملی
  • آمریکا پوتین را به نشست امسال “اپک” دعوت نمی‌کند بین المللی
  • عربستان سعودی ۱۲۱ فروند هواپیمای مسافربری از بوئینگ می خرد بین المللی
  • جام جهانی کشتی آزاد؛ طلسم جردن باروز بالاخره شکست بین المللی
  • پیشرفت هوش مصنوعی در بازسازی حرکات ۳ بُعدی بدن انسان بین المللی
  • رونمایی از پوستر دومین دوره رقابت ملی دانشجویی نوآوری اجتماعی جانابوم ملی
  • نخستین بندر فضایی اروپا افتتاح شد بین المللی

ارائه ۳۰ خدمت اصلی در پنجره واحد خدمات بنیاد علوی

Posted on آذر 28, 1402آذر 28, 1402 By editor هیچ دیدگاهی برای ارائه ۳۰ خدمت اصلی در پنجره واحد خدمات بنیاد علوی ثبت نشده

اواخر آبان ماه گذشته بود که مدیرعامل بنیاد علوی مرحله آزمایشی پنجره واحد خدمات‌ اجتماعی بنیاد مستضعفان را رونمایی کرد  و این سامانه قرار است تمامی خدمات بنیاد علوی را به صورت یکپارچه در فضای مجازی به جامعه هدف ارائه دهد. شعیب اصلاح مشاور مدیرعامل بنیاد علوی و مجری طرح سامانه هوشمند خدمات اجتماعی در این زمینه می گوید این سامانه از مرحله آزمایشی عبور کرده و در حال حاضر ۴ خدمت در حوزه تسهیلات را ارائه می دهد.

به گزارش ارتباط امروز وی افزود: خدمات پیش بینی شده با محوریت تسهیلات قرض الحسنه با عنوان وام های معیشت، ودیعه مسکن، اشتغال، تعمیر و تکمیل مسکن به عموم محرومین کشور ارائه می شود و به مرور زمان، ارائه خدمات در حال افزایش است .

مجری طرح سامانه هوشمند خدمات اجتماعی در پاسخ به پرسش که این سامانه چند درصد بروکراسی اداری برای رسیدگی به درخواست های محرومان را حذف می کند، گفت: با راه اندازی این سامانه هوشمند با یک کلیک متقاضی درخواست خود را از دورترین نقطه کشور به دست کارشناس مربوطه می‌رساند و کمتر از یک ثانیه این اتفاق می‌افتد.

مشاور مدیرعامل بنیاد علوی افزود: این درحالی است که پیش از آغاز به کار این سامانه به عنوان مثال در یکی از نقاط محروم کشور در منطقه دیشموک استان کهگیلویه و بویر احمد یا منطقه زهک استان سیستان و بلوچستان، فردی درخواست وام قرض‌الحسنه یا درخواست کمک معیشتی و یا در حوزه سلامت درخواستی دارد، باید نامه بنویسد و این نامه را در مرکز استان به یک مقام مسئول ارائه کند تا این مقام مسئول نامه را به دفتر مرکزی در تهران بیاورد. چقدر زمان، وقت و هزینه باید صرف شود تا بتواند این درخواست را مطرح کند؟ اصلاح با این توضیح که خدمات الکترونیکی ارائه شده در این سامانه به ۷ دسته تقسیم می شود، گفت : وام قرض الحسنه، علمی و پژوهشی (در حوزه دانشجویان مستعد)، سلامت و درمان، مسکن، حمایت از گروه های جهادی ومردمی ، آبادانی و پیشرفت مناطق محروم و فرهنگی و آموزشی این ۷ دسته را تشکیل می دهند.

وی درباره فرآیند رسیدگی به درخواست ها در سامانه پنجره واحد خدمات اجتماعی افزود: درخواست‌ها پس از ثبت توسط متقاضیان به صورت خودکار به کارشناس مربوطه در واحد رسیدگی کننده ارسال می‌شود و پس از انجام بررسی‌های داده‌ای و سیستمی، استعلامات، اهلیت سنجی و بعضاً بررسی میدانی در صورت تایید به واحد مجری ارجاع می‌شود.

شعیب اصلاح در ادامه افزود: درخواست ها پس از تایید خدمت، به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود که در صورت نیاز به تکمیل اطلاعات و یا ارجاع متقاضی به مراکز همکار (نظیر بانک‌های عامل در فرآیند وام قرض الحسنه) از متقاضی دعوت می‌شود تا نسبت به تکمیل فرآیند و اخذ خدمت اقدام نماید.

مجری طرح سامانه هوشمند خدمات اجتماعی با بیان اینکه بازه زمانی رسیدگی بر مبنای نوع درخواست ها متفاوت است گفت: به طور مثال برای رسیدگی و تایید وام‌های قرض الحسنه معیشت و معرفی متقاضی به بانک ، ۱۰ روز کاری و برای وام‌های کلان اشتغال در مناطق محروم، ۴۵ روز کاری در نظر گرفته شده است. ممکن است فرآیندهایی با پیچیدگی کمتر در حداکثر ۴۸ ساعت رسیدگی شوند.

وی همچنین از پشتیبانی ۲۴ ساعته سامانه و به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این پاسخگویی از طریق خط ویژه و پشتیبانی بر خط بر روی پنجره واحد راه اندازی شده و پاسخگوی متقاضیان است.

مشاور مدیرعامل بنیاد علوی با بیان این جمله که تمامی خدمات عمومی بنیاد علوی در این سامانه در مناطق محروم به جامعه هدف ارائه می شود، گفت: مخاطبین این پنجره، افراد حقیقی و حقوقی هستند که مستقیماً خدمت را دریافت می‌نمایند و یا به عنوان نماینده بنیاد علوی در مناطق آبادانی و پیشرفت فعالیت دارند.

گفتنی است تمام افراد حقیقی و حقوقی ایرانی ( مناطق محروم ) با داشتن یک خط تلفن همراه می‌توانند پس از ورود از طریق درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به نشانی https://my.alavi-bonyad.com بهره مند شوند.

انتهای پیام/

امور اجتماعی Tags:

اجتماعی Tags:ارتباط امروز, بنیاد علوی, پنجره ملی خدمات دولت هوشمند, شعیب اصلاح

راهبری نوشته

Previous Post: مهر گزارش می‌دهد: ساعت‌ها انتظار پشت دیوار چین؛ علت صف‌های طولانی کنار سفارت چیست؟
Next Post: کار بازیکن سازی را در ترکیه انجام می‌دهم

مطالب مرتبط

  • هم‌سو بودن رسانه و سیاست‌ اجتماعی
  • نشست تفاهم نامه همکاری‌های مشترک  فدراسیون جودو  و شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو اجتماعی
  • لازمه خبرنگار شدن داشتن پشتکار و تجربه است اجتماعی
  • پایان تایتان اجتماعی
  • نیکبخت: سکوت نکونام به موقع بود اجتماعی
  • هکر ۱۶ ساله، تلگرام ۸۰ نفر را در تهران هک کرد اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیازمندیها

تور کربلا گروه زیارتی مدائن/ فرهنگ پذیری/ آشپزی امروز/ گروه رسانه ای متا/ چشم انداز رسانه ای ایران

موضوعات داغ

chat gpt آلودگی هوا آندره گالستیان احمد قیومی فرماندار تهران ارتباط امروز ارتباط تک اسپیس ایکس امنیت اجتماعی امور اجتماعی امیر تتلو انتخابات مجلس شورای اسلامی انتقال خون اندی جاسی ایلان ماسک بنیاد علوی بهمن علی بخشی بوئینگ 787 تاریخچه زلزله های تهران توییتر جف بزوس حقوق کاربران خانواده و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی دزفول روابط عمومی پاسخگو روزنامه نگاری الکترونیک زینب رستمی شب چراغ شبکه های اجتماعی شرکتهای دانش بنیان ایرانی طرح تحول سلامت علم و فناوری فرهنگ پذیری فناوری اطلاعات مارک زاکربرگ متا محمد حسن اسدی طاری محیط زیست مدیریت بحران معرفی کتاب منطقه 15 شهرداری تهران مهندسی پزشکی هوش مصنوعی والت دیزنی وحید خاوه ای پیام کنفرانس
logo-samandehi
https://ertebatemrooz.ir/news-press/uploads/2021/02/radio.mp3
  • Israeli attack on civilians in Quds Square in Tehran
  • More and more countries seeking to join BRICS
  • BRICS Bank Boosts Funding & Support for Malaysian Startups
  • Progress can be expected in developing mechanisms for settlements in national currencies
  • Summit in Rio de Janeiro can rightly be called historic event
  • کدام مناطق پایتخت خطر بالای زلزله دارند؟ اجتماعی
  • شهرداری تهران نباید اتوبوس‌های بازسازی‌شده را وارد کند اجتماعی
  • یازده هزار نفر در مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند اجتماعی
  • مخاطب‌شناسی ایتا یادداشت
  • تلفن همراه؛ رسانه ای فراگیر فرهنگی
  • مرکز تجاری ایران در ارمنستان راه اندازی شد بین المللی
  • خطرات اینترنت را برای کودکان جدی بگیریم گالری عکس
  • مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی معرفی شد اجتماعی

Copyright © 1404 بانک اطلاعات کنفرانسهای داخلی و خارجی.

Powered by PressBook News WordPress theme