پیام کنفرانس، مهری خوشطینت: در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی همراه اول» با دریافت هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت بهعنوان مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی تقدیر شد.
در این مراسم که با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت، باقر ساروخانی استاد پیشکسوت جامعه شناسی ارتباطات، جمعی دیگر از استادان دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از روابط عمومی های برتر كشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد و گامی مهم برای زمینه سازی صدور ایزوی ملی روابط عمومی برداشته شد.
در ارزیابی روابط عمومیهای این دوره بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزیابی های صورت گرفته با 815 امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای سومین بار تندیس زرین 6 ستاره دریافت كرد و با اعطای تندیس ویژه از مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل این شرکت بهعنوان مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی تقدیر به عمل آمد.
در ادامه باقر ساروخانی، استاد پیکسوت حوزه جامعه شناسی ارتباطات نیز در این مراسم طی سخنانی به تعریف سرآمدی پرداخت و «سرآمدان» را معماران توسعه پایدار معرفی کرد و گفت: در دنیای بسیار پر رقابت فعلی، باید بتوانیم هر روز با جریان های دنیای جدید تطابق پیدا کنیم.
وی ادامه داد: یکی از شاخص های سرآمدی در ذهن انسان ها تولید می شود؛ انسانی می تواند سرآمد باشد که در ذهنش سرآمدی را پرورش داده و استغنا را پیشه کرده و غرق در کارش شده باشد.
براساس اعلام برگزار کنندگان، هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف به كار گرفته می شود.
انتهای پیام/